Ski IL Idrettskolen

Påmelding: Ski IL Idrettsskolen Sesongen 2020/2021

Velkommen til påmelding for sesongen 2020/2021

Bruk PC eller Mac ved påmelding. Det kan bli problemer ved bruk av mobil eller nettbrett.

Betaling ved påmelding. Pris: 900 kr

Idrettsskolen er foreldredrevet. Dvs at foreldre er trenere. For at treningene skal gjennomføres er vi avhengig av at nok foreldre stiller opp. Man trenger ikke ha trenererfaring.

Det er infomøte for trenere tirsdag 25. august kl 19:00 i klubbhuset. Der skal det avklares hvem som tar ansvar som gruppeleder og trenere for hvert parti.

Instruks for påmelding:

Skriv inn barnets navn og fødselsdato, etc.

Skriv inn ditt eget telefonnummer og epostadresse

I kommentarfeltet legger du til følgende:

1)     Kontaktinfo for foresatt nummer to: telefonnummer og epostadresse.

2)     Hvis du ønsker å stille som gruppeleder eller trener er det fint om du skriver det.

3)     Hvis barnet har allergier, sykdom eller funksjonshemninger som vi bør ta hensyn til er det fint om det opplyses om i kommentarfeltet

Start Date
16.06.2020